2011/01/26

JVC'S 3D-KAMERA

Jag kände för ett prylinlägg eftersom jag hittade den här 3D-kameran som JVC tagit fram och släppt till allmänheten att sätta tänderna i! Den släpptes dock i USA i maj, men det spelar ju ingen roll eftersom den är stencool och väldigt unik. Kameran filmar i Full HD och har två linser som filmar unisont, med synkad zoom och skapar 3D-effekten. Men JVC är inte ensamma om genombrottet, utan Sony släppte sin Sony HDR-T10 nästan samtidigt, och de konkurrerar båda i toppen. Det kan bli spännande att se kvaliteten om (när) jag får sätta tänderna i någon av dessa!

2 kommentarer:

  1. det ska väl inte vara omöjligt att fixa! det är bara att kolla ut nån helg och dubbelkolla med mig så att det går bra. men jag skulle nästan tro att det bästa vore efter mitt sportlov! kanske på ditt lov, v10?

    SvaraRadera
  2. jaha, med vilka då? njae, jag vet inte, beror på jobb! men jag ska försöka hinna hem en helg eller några dagar åtminstone för att fira min födelsedag lite och så :) vadårå?

    SvaraRadera